8. My neighbour sees me opening the gates to drive out and asks me, U dey comot? Not at all… I be the new gateman…
9. I dey watch film… my guy enter come ask me “Guy na film u dey watch? No I dey look d future…
10. U see me dey chop indomie, u come dey ask me, O boy, na indomie u dey chop so? No ohhhh. Na fried rubber band..
11. U see me dey swallow panadol, u come dey ask me “U no well” No ooo, I’m hungry.
As it stands now, abeg l wan ask u one question, no vex abeg…
Shey na for watsapp you dey read dis message?????
More Fun Posts from Cumedy Hut.
- George Bush, Algeria and Algebra.
George W Bush George W. Bush visits Algeria.
As part of his program, he delivers a speech to the Algerian people:
"You know, I regret that I have to give this speech in English. […]
- Stupid Questions People Ask Often.
1. You see person dey vomit, you still dey ask am 'you no well'? Him well, e just wan see the food wey him chop yesterday.
2. You just wake up from sleep; person come ask you "you don […]
- Cumedy Hut – A Girl and her Mother. A girl tells her mom that she is going out to have some french fries. She went out and had sex with a boy for an hour and came back home.
Mother: “And how was were the fries?”
- Correct Naija Proverbs.
🇳🇬Frog eye no be open eye:
HAVING BIG EYES DOESN'T MAKE YOU CIVILISED.
🇳🇬Bring suya...bring suya, na cow body dey suffer am;
EVERY ACTION HAS A CONSEQUENCE.
🇳🇬E go better e go […]
- Cumedy Hut – A Nun vs A Little Boy.
In a Catholic school cafeteria, a nun places a note in front of a pile of apples, "Only take one. God is watching."
Further down the line is a pile of cookies. A little boy makes […]
- Nigerian Elections and the Nigerian Electorate.
My Fellow Widows, sorry, My Fellow Nigerians, (anyway, all join. The way we dey live for dis country now no better pass widows and widowers own) ehhm let me start again.
My Fellow […]